boekhouding en administratieve ondersteuning

Boekhouden is het verwerken van alle financiële administratie. Als ondernemers het hebben over het boekhouden dan gaat het meestal over het maken van facturen en verwerken hiervan, of het regelen van de belastingaangiftes. Dit vormt voor de meeste ondernemers de kern van de financiële administratie.
Maar alle administratieve werkzaamheden kunnen eronder vallen. De belastingdienst verplicht ondernemers dit goed te regelen.
De totale boekhouding bestaat uit veel meer zaken dan alleen deze twee werkzaamheden en is per bedrijf verschillend, maar de basis is dan vast op orde. Een opsomming van enkele taken die vallen onder het boekhouden:

  • Boekhouding begint met facturatie
  • Verwerken van inkomende en uitgaande facturen
  • Beheren van debiteuren en crediteuren
  • Verwerken van bankrekeningen en kasboek

Het voeren van de financiële administratie heeft niet altijd uw hoogste prioriteit. Maar zonder een betrouwbare administratie heeft u geen goed inzicht in uw financiën en loopt u het risico dat u niet de juiste keuzes maakt voor uw onderneming. Want uw administratie en de processen daaromheen zijn essentieel voor het gezond houden, bijsturen en laten groeien van uw onderneming. Laat uw administratie daarom geheel of gedeeltelijk verzorgen door OdaFiscal. Dan zijn uw financiële zaken van begin tot eind goed geregeld, en heeft u meer tijd om te ondernemen.

Laat ons uw werk vastleggen

Scroll naar top